Poznámky k plugin architektuře
- automatický import dostupných a platných pluginů
- daný počet typů použitelných pluginů (vstup, archivační, načítací, BVH, ...)
- hlídání verze jednotlivých pluginů pro případ změny jádra
- pouze tam, kde je to bezpodmínečně nutné, bude mít plugin přístup k instanci jádra
Poznámky k návrhu jádra a standardních pluginů
- Scene graph - celý obsažen v jádře z důvodů efektivity a čistšího kódu. V případě potřeby bude možné jej nahradit pluginem se shodným interface.
- BVH plugin - přístup k datům scény. V jádře může být 'dummy bvh' se shodným interface.
- Input/console/GUI plugin - přístup k jádru a všem dostupným metodám
- Renderer - přímý přístup k BVH, metody view frustum culling, pick atd. nad BVH
Další postup
- podrobnější studium dokumentace wxWidgets a otestování podpory pluginů
- zjištění možností reprezentace scény - seznámení s OpenSceneGraph a diplomovou prací Prohlížeč FHS / FHB (M. Schindler), zvážení výhod/nevýhod vlastní implementace
- první verze implementace jádra a správce pluginů
- návrh názvu diplomové práce
No comments:
Post a Comment